ceturtdiena, 2016. gada 15. decembris

Blogmas Day 13: Gatavošanās svētkiem

Heh, ziniet, pārāk daudz nekas nav ko reportēt. Puse laika jau pagājusi no mana iecerētā gatavošanās perioda, bet izdarīts ir tikai būtiskākais. T.i., ir egle, ir lampiņas, ir mūzikas playliste. :) Un šādi tādi sīkumi.

Ir atvērta jau puse no Adventa kalendāru lodziņiem. Mums bez NYX un Bārbijas kalendāriem uzradās arī 3 šokolādes kalendāri. Sev nopirku Kalev, tāds mums jau bija pagājušajā gadā un vietējā Baltiešu Ziemassvētku tirdziņā (ko paši sarīkojām) atkal priecīgi nopirku no igauņiem.

Ir arī paceptas piparkūkas un pīrāgi, ir mazliet pabraukāts pa rajonu paskatīties svētku dekorācijas un gaismiņas.


Nez, kas ar mani noticis, bet šogad kaut kā izteikti prasās gaismiņas. Gan skatīties pilsētas dekorācijas, gan pašiem māja arī pilna piekarināta ar dažādu krāsu un veidu lampiņām.. :)



Cītīgi dedzinu arī sveces, būs jau vasaras laikā savāktie krājumi drīz nodedzināti, cerams, ka svētkos kāds uzdāvinās jaunas. :) Es nez, vasaras karstumā neceļas roka dedzināt sveci, bet gada vēsajā laikā ļoti prasās. 

Runājot par gada vēso laiku.. Lai gan ārā pa nakti ir tikai daži grādi, šķiet, ka augiem tas neinteresē.

Citrons turpina ražot gan ziedus, gan augļus, bet visvairāk mani izbrīna mans tomāts.

Nekad man vēl nav izdevies nevienu tomātu izaudzēt, jo vienmēr kaut ko nokavēju vai vāveres apēd, bet pašlaik mans tomāts aug un aug, papildus vēl dzen arī jaunus ziedus. Un tas viss pagalmā, kastē. Pie daudz kā esmu jau pieradusi, bet šis vēl joprojām liekas jocīgi.. :)

Bet atgriežoties pie Ziemassvētkiem, turpinām gaidīt, cītīgi rakstām vēstules Ziemassvētku vecītim, esam zeķes arī jau izkarinājuši - tās domātas, lai varam "oficiāli" uzdāvināt dāvaniņas arī viens otram. Arī kāmim zeķe sagatavota. :)  

Un visbeidzot, arī eglīte ir gatava sagaidīt vecīti ar dāvanu maisu. :) 
Mazliet paspēlējos ar fotoaparātu, ideju par eglīti eglītē aizguvu no kāda raksta foto kooperatīva COOPH lapā. Tur izpildījums bija mazliet citāds, bet man likās interesanti arī šādi.

***
Vai es jau minēju, ka man patīk gatavoties tā lēnām un bez stresa? Noteikti to minēju kaut kad, varbūt pagājušogad blogmās. Man patīk, ka ir vesels mēnesis, lai bez steigas izdaiļotu vidi sev apkārt, izbaudītu svētku priekus, lai būtu mierīgs laiks klusām pārdomām un arī laiks sagādāt  nepieciešamās lietas citu iepriecināšanai. Bet tā, lai nebūtu sajūtas, ka tas ir pa galvu, pa kaklu, piespiedu kārtā vai ka to vajag tikai ķekša pēc.
Manas sajūtas ir, ka svētkus vajag tik daudz, cik katram pašam gribas - jebkurus no svētkiem..  

6 komentāri:

  1. Arī šogad kaut kā velk gaismiņas. Izstaigājām visas pieejamās eglītes Vecrīgā :D
    Tā Barbie advente ir konfektes?
    Gribēju šogad arī kosmētikas adventi, bet beigās tikai šokolādes versija.

    AtbildētDzēst
  2. Una..., Bet vai tad tu nezini, ka gaismiņas ir skaaaaaaiiisti!;)

    AtbildētDzēst